Shiseido Ibuki purifying cleanser

Merhabalar!!
Japonya'nın en köklü kozmetik markaları arasında yer alan Shiseido'nun Ibuki serisinden purifying cleanserını deniyorum bu aralar. 
Üründen azıcık almanız yeterli oluyor.
Çünkü suyla birleşince yumuşacık kremsi köpük yapıya dönüşüyor. Tüm yüzünüze yetiyor.
Canlandırıcı iki faz granül içeren, hafif köpük dokusu var. 
Gözeneklerimi ve cildimi güzelce temizliyor. Sivilcelerimin de azaldığını gözlemledim. Zaten sivilceleri engellemeye ve gözeneklerin görünümünü minimalize etmeye yardımcı olan içeriği var. 

Ürün karma-yağlı ciltler için uygun.
Benim cildim de karma-yağlı, kurutma ya da germe gibi olumsuz etkileri olmadı.Ama yine de kuru ciltliler için nasıl olur bilemiyorum.
Her şeyi iyi, hoş, güzel ama tek sorun 125 ml olan ürünün 135 TRY olması...
Tam boyunu alır mıyım emin değilim, büyük konuşmamak lazım :)
Bunun dışında derinlemesine temizleyici arıyorsanız, o fiyatı da verebilirim diyorsanız alabilirsiniz :)
MakyajTrendi, TekinAcar, SevilParfümeri, Sephora gibi yerlerden bulabilirsiniz...

Yorumlar

  1. valla sayende bir çok böyle cilt bakımlar makyaj ürünleri olsun öğreniyorum pek bilgim yoktur böyle şeylere :)) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :) faydalı oluyorsam ne mutlu bana :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar