Blogger Etkinliğimiz Sponsorlar 2 | Güzellerle Yeni Yıla Merhaba

Bir önceki yazımda da bahsettiğim, Güzellerle yeni yıla merhaba blogger etkinliğimizdeki sponsorlarımızı anlatmaya devam ediyorum...
Yossu Cold Press Juice, doğal, hiç bir katkı maddesi içermeyen bir nevi detox içeceklerini bizlere gönderdi.Çiğ meyve ve sebzelerden hazırlanan bu içecekler tam bir enerji deposu.
Ek olarak içlerine sevgi de katılmış :)
Mediwell bizlere bu şirin paketleri yolladı.Daha önce de dudak bakım kremlerini ve ağrı kesici bandını denemiş, çok memnun kalmıştım.Etkinliğimize de ateş düşürücü bantlarını, dudak bakım kremlerini, tırnak bakım setini, ve minnoş anahtarlıkları ile cetvellerini yolladılar.Hepsini severek kullanacağım.
Rituel de Beaute markasının siyah nokta bantlarını daha önce kullanıp çok memnun kalmıştım, etkinliğimizde diğer ürünlerini denememiz için yolladı.Özel günler için ısıtıcı bant, burun bandı, diş temizlemeye yardımcı pratik mendil...Merak ettiğim ürünler, deneyip göreceğiz bakalım...
Shambala Clinic'de bizlere hediye çekleri vererek, hizmetlerinden, daha uygun fiyatlara faydalanmamızı sağladılar.Estetik, diyetisyen, bölgesel zayıflama, lazer, cilt bakımı, masaj, botoks, dolgu gibi bir çok hizmetleri var.En yakın zamanda gidip, cilt bakımı yaptırmayı düşünüyorum, deneyimimi detaylı olarak sizlerle de paylaşacağım.
Forfun Fortune Cookieşans kurabiyeleri etkinliğimize farklı bir renk katan sponsorlarımızdan.Tadı da kornet gibi, hepimizin çok hoşumuza gitti.
Basic Design Paper, birbirinden eğlenceli, güzel, tasarım defterlerinden yolladı.3 boyutu andıran, farklı hayvan desenleri mevcut.Hepsini çok sevdim, defterlerin kalitesi de harika.
Defterlerimiz olur da kalemlerimiz olmaz mı?Fulay'ın Sevimli Dükkanı bizlere hayvan desenli tükenmez kalemlerinden yolladı.Birbirinden eğlenceli, tatlış ürünler var sayfasında...
Redist markası 40 bitki özleri içeren 8 farklı ürününü bizlere yolladı.Etkinliğimizin en göz alıcı sponsorlarından birisi oldu.Özellikle sarı, ışıltılı tasarımları bile dikkat çekmeye uygun.Çok merak ettiğim bu seriyi, kullanmak için sabırsızlanıyorum.Bu epeyce cömert davranışları için Redist'e çook teşekkür ederim.
Cecile, 2 oje ve 1 renkli likit mat rujunu yolladı.Cecile'nin daha önce de gerek ojelerini gerek renkli likit mat rujunu severek kullanıyordum, şimdi farklı renkler de eklenince çok mutlu oldum.
Dermokil, şampuan, el kremi ve kil maskesinin deneme boylarını yolladı.Dermokil'in özellikle kil maskesini merak ediyordum, bu etkinlikte deneme fırsatımın olması çok iyi oldu.
Luzz Accessories, birbirinden güzel küpelerini yeni yılda kulaklarımızı süslemesi için gönderdi.Seçmekte zorlandığım doğrudur.Ben ortada duran inci toplu, alt kısmı yaprak şeklinde olanı tercih ettim, en kısa zamanda kombinleyip paylaşacağım, Luzz Accessories'in bileklik ve kolyelerinde de gözüm kalmadı değil, harika ürünler var.
Dermadolin, yine cömert sponsorlarımızdan birisiydi.Seranem ve Ceradolin olmak üzere 2 set gönderdi.Sadece eczanelerde satılan, Dermodolin dermokozmetik ürünleri de çok merak ediyorum, kullanıp, göreceğim bakalım.
Pixosfer, birbirinden değişik pixel aksesuarlarını gönderdi.Benimkiler Mickey ve Minnie oldu.Ayakkabılarda, gömlek yakalarında çok severek kullanacağım, kombinimi de sizlerle paylaşacağım.
Hc Hair Care, Complex isimli saç yağından gönderdi.Çok övülen ve bir çok kişi tarafından kullanıldığını gördüğüm, merak ettiğim bir üründü, deneme fırsatımın olmasına çok sevindim.
Tırnak bakımımız da unutulmadı bu etkinlikde, Mistik yağ, özel besleyici yağından, Ojelik ise Nail Art bantlarından gönderdi.Özellikle tırnak bakım yağını çok merak ediyordum, tırnak kırılma problemini çok sık yaşıyorum, etkili olursa vazgeçilmezim olabilir.
Lesoleil, reklamlarda da çok sık gördüğüm şampuanını yolladı.5 Bitki + 5 Mineral, 10 Etkili Komple bakım şampuanı da yine merak ettiklerim listesindeydi, Lesoleil'i de denemek için sabırsızlanıyorum.Güneş görmeyen saçlar için yazısı sizi yanıltmasın, şampuan sadece kapalılar için değil, yüzücülerin kullandığı bone, mühendislerin taktığı şapka ya da kışın hepimizin taktığı şapkalar saçlarımızın güneşten uzak kalmasını sağladığı için bu şampuanı kullanabilirsiniz.
Vpleksihome, birbirinden güzel pleksilerini gönderdi.Yorumumu instagramımda da paylaşmıştım, o kadar kaliteli ve şık duruyor ki anlatamam.Siz de makyaj fırçalarınızın tozlanmasını istemiyor, aynı zamanda da şık görünmesini istiyorsanız Vpleksihome'a bakmalısınız.
Farmasi'den Beyza Hanım bizlere şampuanlarından gönderdi.Benimki saç dökülmesine karşı etkili olanı.Yine bu şampuanı da deneyip göreceğiz.Ayrıca Farmasi ürünlerine Beyza Hanım'dan ulaşabilirsiniz.


Bu güzel ürünler ve etkinliğimize verdikleri destek için tüm sponsorlarımıza çok teşekkür ederim.

Not:Ürünlerin hepsini yeterince(en az yarılayana kadar) kullandıktan sonra, tamamen şahsi ve gerçek yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Öncelikle kullanıp, yorumumu yapmamı istediğiniz ürün varsa, yorum olarak yazmanız yeterli. :)

Yorumlar

  1. Hepsini gule gule kullan hülyacim lesoleilden cok memnun olan var kullandikcs yorumlrsin umarim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) Tabii kullandıkça yorumlayacağım mutlaka :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar