Benzamycin Jel

Merhabalar!!
Akne tedavisi dosyasından yeni bir yazı ile sizlerleyim...Geçen gün instagramda da paylaştığım, Benzamycin Jel'e bir de blogumda yer vermek istedim...
Yaklaşık 3 yıl önce cilt doktorunun yazmasıyla kullanmaya başladım.

Kutunun içerisinden 1 jel krem ve bazı karışımlar çıkıyor.Yani aslında kremi siz kendiniz yapıyorsunuz.Dilerseniz eczanede de yaptırabilirsiniz.
Kremin kıvamını tutturması biraz zor, aslında tüpteki ürünü kremin içine döküp karıştırmak kadar kolay gibi gözükse de yapılarını bozmadan yapmak gerekiyor. Yoksa jel hiç bir etki etmiyor ve çöpe atmanız gerekebiliyor.
Akşamları yatmadan önce problemli bölgeye sürmeniz gerekiyor.Zamanla aknelerin azalarak, yok olduğunu görmek mümkün.
Ben de gerçekten olumlu etkisini gördüm, hatta 1 kutu bitirip tekrar 2. kutuyu aldım.Fakat nedendir anlamadım 2.kutuyu kullanmaya başlayınca cildimde kuruluklar, kızarıklıklar oluşmaya, aynı zamanda da sivilcerime etki etmemeye başladı...
Bende zaten daha etkili kremler(sudocrem, clindoxyl) kullanmaya başladığım için bu jeli kullanmayı bıraktım.
Dilerseniz sivilcelerle başınız dertteyse bu jele bakın ama kullanmadan önce eczacınıza veya cilt doktorunuza danışmakta fayda var...
Fiyatı 30 TRY civarlarında.
Okuduğunuz için teşekkürler umarım faydalı bir yazı olmuştur :)

Yorumlar

Popüler Yazılar