Ali Gür Profilo Saç Bakım ve Kesim Deneyimim | Kolayrandevu.com aracılığıyla

Merhabalar!!
Bugün sizlere geç keşfettiğim ama çok pratik bulduğum bir uygulamadan ve saçlarıma yaptırdığım işlemlerden bahsedeceğim...
Kolayrandevu.com internet sitesini biliyor musunuz?Bu bir online randevu sistemi.

"Müşteri olarak her zaman gittiğiniz ve hizmet aldığınız kuaförden, berberden, güzellik merkezinden, solaryum merkezinden veya spadan randevularınızı çok daha kolay bir şekilde, ister Kolay Randevu web sitesinden, isterseniz de Kolay Randevu mobil uygulamalarını kullanarak alabilirsiniz."
Ben Profilo'daki Ali Gür kuaföründen randevumu aldım.
Tarihini, saatini hatta istediğiniz kişiyi de seçiyorsunuz.Randevunuz onaylanınca cep telefonunuza bilgilendirme mesajı geliyor ve randevunuzdan 2 saat önce tekrar hatırlatma mesajı geliyor.
Kuaföre gittiğinizde sıra bekleme derdi yaşamıyorsunuz.Gider gitmez işlemlerinize başlanıyor.
Hayatı kolaylaştıran bir sistem, açıkcası ben çok sevdim.

Gelelim Ali Gür kuaför deneyimime...

Saçlarımı şımartmak istediğim için, saç bakımı yaptırdım ve uclarındaki kırıkları aldırarak, ön kısımlara, perçem şeklinde kesim yaptırdım.

Saç bakımı yapılırken, saç diplerime masaj yapılması da ayrı güzeldi.

Çalışanlar son derece ilgili, sıcak kanlıydı.Hiç sıkılmadım, zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.
Normalde ben küçüklüğümden beri sadece 1 kuaföre güvenir, hep ona giderdim.Başka yerde saç kesimi yaptırmaya korkardım.Ali Gür kuaför'e de bir şans verdim ve iyi ki böyle bir karar almışım.Kesime bayıldım, tam istediğim gibi oldu.
Saç bakımının etkisini gördüm mü derseniz?Kesinlikle evet!Ellerimi saçlarımdan alamıyorum, yumoş yumoş ve ipek gibi oldular.
Sizce nasıl olmuş?

Tabii bugün tüm bu işlemler yapılırken arkadaşım Hatice(@makeupeci) de yanımdaydı, onun saçlarına da kesim yapıldı.

Biz çok memnun kaldık bugün.
Bundan sonraki işlemlerde de gözüm kapalı Ali Gür Kuaför Profilo' ya emanet saçlarım :)

Siz de hayatınızda bir değişiklik istiyorsanız, saçlarınızı şımartmaya ne dersiniz?

İnstagramdan takip edip, saç uygulamalarına göz atmak isterseniz, @aligurprofilo.

Güzel saçlı kalın, bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Yorumlar

Popüler Yazılar