Loreal Paris True Match fondöten

Merhabalar!!
Oldukça revaçta olan bir ürün ile sizlerleyim bugün...
Öncelikle cilt tipimden bahsetmeliyim çünkü diğer cilt tipleri bu fondöteni sevmeyebilir.
Karma/yağlı cildim olduğu için kullandığım fondötenler genellikle 1-2 saat sonra cildimde kusma, parlama yapıyordu, pudrayla sabitlesem bile maalesef ki... Fakat bu fondöteni yağlı ve yağlıya dönük ciltlerin çok sevdiğini gördüm, duydum.Özellikle Youtuberlardan Lauren Curtis'in de favori fondöteni olması dikkatimi çekti.Ben de Watsons indiriminde %40 indirim ile 30TL'ye satın aldım, normal fiyatı da 50-60TL civarında...
Gelelim True Match'imizi yakından incelemeye...
Cam şişeli ambalaja sahip, 30 ml'lik bir ürün.Açıkcası görüntüsünün pek bir özelliği olmasa da ben pompa kısmını çok zarif buldum.
Yapısı su bazlı.
Ortadan yüksek kapatıcılığa sahip.Sivilce ve kızarıklıklarımın en yoğun olduğu dönemde de kullandım, oldukça başarıyla kapattı.

Ve pudra bitişli olması beni benden alan en büyük özelliği.True Match'i uyguladıktan sonra pudra uygulamama gerek bile kalmıyor!

Kuru ciltliler sevmeyecektir bu nedenle onlara tavsiye etmiyorum.Çünkü cildimin kuruduğu dönemde bende tercih etmedim, o zaman cildi pul pul gösterebiliyor.
Ama normal zamanlarda benim tek tercihim kendisi.
Ve renk skalası o kadar geniş ki mutlaka teninize uyan tonu bulacaksınız ve boynunuza vs. sürmenize gerek kalmadan sadece yüzünüze uygulayabileceğiniz pratik bir fondöteniniz olacak.Şahsen benim öyle oldu.Bu zamana kadar bir türlü tam anlamıyla kendi tonumu tutturamıyor, bulamıyordum.En açık tonları da alsam hep koyu geliyordu, ama bu fondötende böyle bir sorun yaşamadım.

1 fondöten hakkında amma da konuştum değil mi?Ama ne yapayım, çok sevdim...
Karma/Yağlı ciltliler bu fondötene bir fırsat verip baksın derim...
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Kullanan varsa yorumlarınızı okumak isterim :)

Yorumlar

  1. Cok memnun oldum gec de olsa bu yaziyi görmeme, cunku bugun ben de bu ürünü aldim, ama hala emin degildim yagli cildim oldugundan. Yazini okuyunca icim rahatladi tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullan:) umarım sende benim kadar seversin :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar