Translate

26 Kasım 2015 Perşembe

Bronzer Dosyası

Merhabalar!!
Konumuz başlıktan da anlayacağınız üzere bronzer!Aslında bu yazıyı yazmak için geç kalmış olabilirim ama her zaman "Geç olsun Güç olmasın" felsefesinde olduğum için, bu konuya el atmak istedim...
Bronzer nedir?
Bronzer yani bronzlaştırıcı pudralar, cilde bronz bir görünüm vermek için kullanılan bir kozmetik üründür. Yaz aylarında kullanılması gerekirmiş gibi bir çağrışım yapsa da her mevsim kullanılabilecek bir üründür.
Çok pratik ürünler olsa da günlük makyaj rutininde genelde atlanan bir üründür.
Bronzer ne için kullanılır?
Cilde bronzluk vermesinin dışında yüzü boyutlandırmak, gölgelendirmek ve cilt rengini ısıtmak için kullanılan bir üründür. 
Bronzer nasıl kullanılır?
Bronzer genelde yüzün yüksek yerlerine uygulanır. Öncelikle elmacık kemiklerinin altına uygulanmalıdır. Bu sayede yüz hem boyutlanmış olur hem de elmacık kemikleri daha belirgin görünür. Alın kenarlarına, şakaklara ve çeneye uygulanması gerekir. Bronzlaştırıcı pudra ile yüz konturleme yapmak da mümkündür. Burnu olduğundan daha ince göstermek için de burun kemiğinin kenarlarına bronzer uygulanabilir.
Bronzer seçerken ten rengi baz alınmalıdır. Genellikle kişinin kendi ten renginden iki ton koyu bronzer tercih etmesi gerekmektedir. Cilt tonlarına göre seçilmesi gereken bronzer tonlarını şu şekilde açıklayabiliriz.
Bronzlaştırıcı pudraların birbirinden farklı çeşitleri vardır. Bunlar ışıltılı, mat ve transparan ürünler olarak çeşitlendirilir.

Bu tarz toz yapıda olan ürünlerin dışında bir de likit bronzerlar vardır. Likit formdaki ürünler fondötenle karıştırılarak bronzlaşmış bir cilde sahip olunmasını sağlarlar. Sadece yüzde değil göz makyajında far olarak da kullanılabilirler. Tüm yanağa sürülerek allık olarak da kullanılabilirler.

Kısaca bronzer/bronzlaştırıcı konusunu sizlerle paylaşmış oldum, daha detaylı bilgiyi en doğru yöntem youtube'da videolar izleyerek öğrenmektir bence...
Bende ilk bronzerımı H&M'den aldım.Aslında bronzer alma gibi bir düşüncem yoktu ama çok uygun bir fiyata ve bir çok kişinin çok sevdiğini de görünce (malum) daha fazla karşı koymak imkansız oldu ve aldım. H&M'in bu bronzing powder'ı yani bronzlaştırıcı pudrası daha çok hafif, yüzü ısıtmak için, içerisinde ışıltılar olan tarzda bir ürün.Koskoca olmasıyla birlikte herhalde benimle birlikte yaşlanacak diye düşünüyorum :)
Ambalajı da gayet dayanıklı çıktı, genelde bu tarz plastik ürünler hemen kırılıp, kapak kısmı kopuyorken bu üründe henüz böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Pigmentasyonu normal, öyle ölçüyü fazla kaçırsanız bile yüzünüzü çamur gibi görüntüde göstermez.Kalıcılık, makyajı çıkartana kadar yüzümde kalıyor. Tozutma problemi yaşasa da birazcık, o kadar kusur kadı kızında da olur diyebilirim :) Severek günlük makyajlarda kullanıyorum.
Daha sonra bir de NYC(New York Color)'ın ürününü kullanmaya başladım, bu ışıltısız, mat gerçek anlamıyla kontur işlemi için uygun fiyatlılardan biçilmiş kaftan.Tozutması vs. olmayan gayet memnun kaldığım, H&M'in bronzlaştırıcısından 2 tık daha önde olan bir ürün.Ambalajı tamamen plastik, H&M'inkinin kapağı cam-plastik...Ve NYC'ninkinin içerisinde aynası da mevcut...Lakin bu ürünü fazla kaçırırsanız birazcık yüzünüz çamura bulanmış gibi olabilir, dikkatli kullanmakta fayda var derim...
İlla ikisini kıyaslayacak olursam;
H&M'in bronzlaştırıcısı demin de söylediğim gibi yüzü ısıtmak, hafif bronzer uygulaması için uygun.
NYC'ın bronzlaştırıcısı ise tam anlamıyla bronzer uygulamak için uygun, keskin hatlar yaratmak mümkün.
Ayrıca Nyc'nin bronzerını Benefit'in Hoola isimli bronzerına muadil olarak gösterildiğini biliyor muydunuz?
 Ben iki bronzerımı da severek kullanıyorum, ikisi de gayet uygun fiyatlı...
Siz bronzerlar hakkında ne düşünüyorsunuz?Kullandığınız bronzer varsa yorumlarınızı bekliyorum...
Okuduğunuz için teşekkürler :)

25 Kasım 2015 Çarşamba

China Glaze oje Secret Peri Winkle

China Glaze ojeler son zamanlarda en çok tercih edilen oje markalarından birisi olmaya başladı.China Glaze isminden de anlaşılacağı gibi porselen parlaklığında tırnakları vaad ediyorlar.
Temiz içerikleri, yapıları, renk çeşitleri ve sürekli yenilenen serileriyle gerçekten güzel bir marka.Bir çok kişinin gönlüne taht kurmayı başardı.Geçelim biraz detaylara...
Kanserojen madde içermiyor.
Ojelerin yapıları 36 ay dayanıklıdır, normalde diğer ojeler 1-2 ay bile zor dayanıyor, yapıları bozuluyor, kullanılmaz hale geliyor.Ama bu ojeler öyle değil.
Şişme ve kabarma da yapmıyorlar.
Bendeki Secret Peri Wink-Le isimli olanı...
Ojenin rengine bayıldım, çok yumuşak bir ton. Mavi ile morun harmanlanmış en güzel hali...
Bu renk kendisini 2. katta daha iyi belli ediyor.
Fırça izi de bırakmıyor.
Kalıcılığı 2-3 gün tırnaklarımda kaldı, daha sonra kenarlardan attı ama sanırım üzerine top-coat uygulamadığım için.Bence yine de bir oje için yeterli kalıcılıkta, renk solması gibi bir durum da yaşamadım...

Güvenle kullanılabilecek ojelerden birisi olan China Glaze'in bu rengine bayıldım, en kısa sürede diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum.
Fiyatı 18 TRY civarlarında.
Pinterestte gördüğüm bu renk ile yapılmış nail art örneklerini de paylaşmak istiyorum...

China Glaze ojelerine ;
Tanacan kozmetik
Gratis ve Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sağlıklı günler, yazımı okuduğunuz için teşekkürler :)

Essence Pureskin anti-spot Compact Pudra

Essence'in sivilce karşıtı sıkıştırılmış pudrasını denediniz mi?Ben biraz geç keşfettim...O zaman incelemeye geçelim...
Alt kısmı turkuaz mavisi üst kısım şeffaf plastik kapaklı klasik pudra ambalajına sahip.Ama dandik olduğunu söyleyemem, uzun süredir kullanıyorum, kırılma/çatlama gibi bir sorun yaşamadım.Bir de turkuaz, mavinin en sevdiğim tonu, baktıkça içim açılıyor...

Arkasında yazanlar;
Clearderm complex içeriği sayesinde sivilcelerle ve siyah noktalarla mücadele eder, gözenekleri kapatmadan kusurları örter, matlaştırıcı, yatıştırıcı ve iltihaplanma önleyicidir.

Bendeki tonu 01 Beige. 
Yoğun kapatıcılığı yok.Göz altlarımı ve makyajımı sabitlemek için kullanıyorum.Gün içerisinde cildimde parlama gibi bir sorun yaratmıyor.
Kullandığım süre içerisinde sivilcelenme gibi herhangi bir etki de yapmadı.
Ama şöyle bir şey farkediyorum son zamanlarda pudrayı almakta zorlanıyorum, yani ben genellikle pudra fırçası ile kullanıyorum ama ürün çok az gelmeye başladı, nedenini anlamadım, pudra süngeriyle kullanmaya devam edeceğim onun haricinde güvenle kullandığım bir pudra.

Fiyatı da çok uygun, sadece 6 TL, Gratislerden bulabilirsiniz...

Okuduğunuz için teşekkürler :)

24 Kasım 2015 Salı

Maskara Dosyası

Maskara yahut diğer adıyla rimelin gözlerimizi ortaya çıkardığı, onları çok daha derin, çekici ve hoş yaptığı bilinen bir gerçek.Rimel, kirpiklerinizin çok daha dolgun, uzun ve güçlü görünmesini sağlayan vazgeçilmez makyaj malzemelerinden birisi.

Ama rimelimizi seçerken dikkat etmemiz gereken hususlar var.
-Kirpik yapımızı bilmek ve ona uygun rimeli almak.
-Maskaradan ne istediğimizi bilmek.Dolgunluk mu?Kıvrıklık mı?Uzunluk mu?Tel tel ayırmasını mı?Bla bla bla...

Bugüne kadar bir çookk rimel kullandım.Biz kadınlar hep gözümüz daha yükseklerde olduğu için, sanırım yeni rimeller deneyip, kullanmaya da devam edicem.

Deneyimlerime dayanarak bu zamana kadar kullanıp, en sevdiklerimi, aslında biraz da "favori rimellerim" gibisinden bir başlık altında toplamak istedim.


(Fotoğrafta 4 tane rimel görüyorsunuz ama aşağıda 7 tane rimel var :D )
Öncelikle kirpik yapımdan bahsedeyim, normal uzunlukta(bazen kaşıma değdirebilsem de) ve çok aşırı olmasa da kıvrıktır.Rimelden istediğim ise kirpiklerimi tek tek ayırsın, ayırırken dolgunlaştırsın, biraz da uzatsın azcık da kıvırsa fena olmaz :D Yani hepsi olsun benim olsun en iyisi olsun :D
Her neyse gelelim favorilerime...

1-Essence Lash Princess Volume Maskara: Favori maskaram, daha önce yazısını yazdığım için tekrar yazmak istemedim, şuradan okuyabilirsiniz tıktık



2-Rimmel London Scandaleyes Rockin'Curves: Tombik, kırmızı, yılan derisi, çılgın ambalajıyla son derece dikkat çekici bir rimel.Ve Fırçası da öyle!Kıvrık!
Kirpikleri tek tek ayırma özelliğini her rimelde ararım evet ama maalesef bu rimelin öyle bir özelliği yok.O yüzden önce hafif bir rimelle ayırıp öyle kullanıyorum.Kirpiklere verdiği hacim inanılmaz.Ve daha kıvrık olmalarını da sağlıyor.Zaten adı üzerince Rockin'Curves :)
Fırçasının yapısı plastik değil, kıllı.Ve bu rimelin de akması, topaklanması yok.Simsiyah hacimli ve kıvrık kirpikler için bu maskaraya bakmanızı tavsiye ederim.15TL civarlarında fiyatı var, Watsonslardan bulabilirsiniz.

3-Rimmel London Wonder'full:Kahverengi parlak ambalajıyla bizleri karşılıyor.İçerisinde Argan yağı bulunduğunu duyunca kirpiklerimin güzel görünmesini sağlarken hem de bakım yapacak olması çok cazip geldi ve direk attım sepete.He, bakım yaptı mı derseniz?Ben pek etkisini göremedim argan yağlı olmasının.Ama beğendiğim rimellerden.
Fırçası plastik.Akması, topaklanması yok.Kirpikleri tek tek ayırıyor, hafif de dolgunlaştırıyor, ama çok yüksek değil dolgunlaştırması.Ben zaten tek tek ayırdığı için çok seviyorum.Siz de bu tarz rimel arıyorsanız bakın derim.Fiyatı 20TL, Watsonslardan bulabilirsiniz.

4-Rimmel London Scandaleyes Show Off: Rimmel London'un rimellerini ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır :D
Bu pembiş tombik rimel de benim favorim.
Bir fırça hem kirpiklerimi tek tek ayırıyor hem de dolgunlaştırıyor!Ben daha ne isterim ki!!Fırçası plastik, ama yine Rimmel london çılgınlığı, ucu top şeklinde...
Adeta bu rimeli sürerken Miley Cyrus'un Wrecking Ball şarkısı aklıma geliyor, o sahneleri yaşıyorum.Görüyorsunuz değil mi?Bir fırçanın ucu top gibi diye alıp insanı nerelere götürüp, ne duygular yaşatıyor :D Lafı yine uzattığımın farkındayım, hemen toparlıyorum.Yine klasik, akma, topaklanma olmayan bir maskara.Çılgın fırçası bütün kirpiklerime ulaşmamı sağlıyor.Daha ne kadar övebilirim bilmiyorum ama sanırım 2. kutuyu da bitirmenin vermiş olduğu aşkla baya övdüm <3 Watsonslardan 14TL civarında fiyata alabilirsiniz.

5-Flormar Wild Eyes: Kahverengi, yılan/timsah derisi desenli şık ve vahşi ambalajı var.Fırçası plastik değil, kıllı, şekli de 3 tane top yan yanaymış gibi ya da DNA modeli gibi.Dış görüntüsü ve fırçasının değişik şekli için merak edip almıştım.Fırçasını kullanması biraz zor oldu ilk başta, ama daha sonra alıştım.Ve yine dikkatli sürülmezse kirpiklerde topaklanma, kirpikleri birbirine yapıştırma gibi kötü sonuçlar doğurabiliyor.Çok aman aman bir rimel olmadı benim için ama bitene kadar kullanırım daha sonra tercih etmem, daha iyileri de var.Akma yapmaması güzel bir özellik tabii, rimelin yapısı da kuru değil, aslında güzel olabilirmiş ama fırçasını kullanması zor, cıks, olmamış...Fiyatı da 15TL'ydi.

6-Avon Big & Lash False Volume: Yazısını daha önce yazdığım için, tekrar yazmak istemedim, bakmak isteyenler tıktık










7-Avon Spectra Lash: Klasik rimel görüntüsünün yanısıra alt kısmında 1-2-3 diye numaralandırılmış sistemi olan aslında epey değişik bir rimel.
Bu rimel aslında baya eski fakat kullanmadığım için hala benimle, kurumak nedir onu da bilmiyor...
O zamanlar kahverengi/doğal kirpiklere ilgim artmıştı o yüzden de bu rimeli brown/black yani koyu kahverengi aldım.1-2-3 diye numaralandırılmış bir ambalajda çünkü volumünü isteğinize göre değiştirebiliyorsunuz.1 en düşük, 3 en yüksek.Gerçekten de 1'de daha az daha doğala yakın, 3 numaradayken daha yoğun rimelli kirpiklerim oluyor.Açıkcası bu mekanizmayı çok sevdim ama keşke rengini siyah alsaymışım :D 
Fırçası plastik değil kıllı, akması yok.Fakat 2 ve 3 numaradayken topaklanma yapmaya müsait, dikkatli sürmek gerek.20TL gibi bi fiyatı vardı, bitince alır mıyım derseniz?Almam...

Benim şuanki rimel dosyam bu şekildeydi, okuduğunuz için teşekkür ederim :).

18 Kasım 2015 Çarşamba

Farmasi BB Krem ve BB Kapatıcı Göz Kremi

Merhabalar!!
Farmasi'nin BB kremini uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum.
Gerek bisküvi gibi tatlı kokusu olsun gerekse kapatıcılığı olsun, gerçekten hoşuma giden bir ürün.
Akışkan değil yoğun yapısı olsa da cilde uygulayınca ciltle bütünleşiyor, katman katman durmuyor.
Kapatıcılığını Maybelline'nin BB kreminden daha başarılı bulduğumu sizlere daha önce de söylemiştim.
Günlük, özellikle havaların sıcak olduğu zamanlarda sizi rahatsız etmeyecek, tüy gibi hafif yapısıyla rahatça kullanabileceğiniz bir BB krem...
Kısa süre önce de BB göz kremi/kapatıcısını denemeye başladım.
Normal tüp tasarımlı, plastik fırçalı olan sıradan kapatıcılar gibi.
Kokusu yine bu ürünün de çok tatlı.
Kapatıcılığı çok yüksek diyemem, daha çok göz altınıza bir concealer (The Balm TimeBalm) uyguladıktan sonra bu kremi uygulamak daha uygun. Yani göz altları için son dokunuş kremi diyebilirim.
Ya da tabii çok sorunlu göz altlarınız yoksa sizin için yeterli olacaktır.
Pudralama istemeyen yapısı olduğunu da belirtmeliyim.
Genel olarak 2 üründen de memnunum.
Besleyici özellikleri ve SPF/GKF 15 içermeleri de artı özellikleri...
Günlük, cildinize uygulayabileceğiniz, kusurları kapatsın ama çok da yoğun olmasın diyorsanız bu ikiliye bakabilirsiniz...
Daha önce Farmasi ürünlerini incelediğim bir yazı yazmıştım şuradan okuyabilirsiniz *tıktık

Sormak istediğiniz soru veya bu ürünlerle ilgili düşünceleriniz varsa yorum olarak bırakmanız yeterli, okuduğunuz için teşekkürler... (:

16 Kasım 2015 Pazartesi

ORTAK YAZI Favori maskaram

Merhabalar!!
Bugün yine Sevgili arkadaşım Melike ile sizlere ortak bir yazı hazırladık...Ortak yazımızla sizlerleyiz...Benim yazımı okuduktan sonra Melike'nin yazısını okumayı unutmayın *tıktık
Konumuz başlıktan da anlayacağınız üzere "favori maskaram"...Lafı hiç uzatmadan hemen konuya geçiyorum.
Benim "Favori maskaram" Essence'in Lash Princess Volume Maskarası.
Dış görüntüsü tam bir prenses rimeliyim ben diyor.
Dış görünümünün güzelliğini geçip, fırçaya geliyorum.Fırçası plastik değil, kıllı.
Ve dümdüz değil, fotoğrafta da gördüğünüz gibi hafif kıvrılıyor.
Tüm kirpiklerimi tek harekette tutmayı sağlıyor, hepsine ulaşabiliyor ve tek tek ayırıp, istediğim hacmi vermekte üstüne tanımıyorum.
Akması, topaklanması yok.

Hem uygun fiyatlı hem de harika performanslı bir rimel.

Fiyatı da yanında eyeliner ile birlikte 12TRY'ye satılıyordu, gratislerden bulabilirsiniz.


İlerleyen günlerde tüm maskaralarımdan bahsettiğim bir yazı da yazacağım, takipte kalmaya devam edin :)

Melikeyle bir sonraki konumuz ne olsun?Düşüncelerinizi belirtmekten kaçınmayın, yorumlarınızı bekliyoruuzz...

Lip gloss ve Renkli Likit Ruj Dosyası

Biz kadınlar, parlak, ışıltılı dudaklara veda edemiyoruz.(Tabii seveni olduğu kadar sevmeyeni de var)
Benim de sevip, sevmiyor olmam tamamen ruh halime göre değişiyor.Yine de lip glosslar, parlak ve simli oldukları için dudakları daha dolgun gösteriyorlar, bu nedenle kadınların gözdesi olmaya hak kazanıyorlar.
İlla derseniz ben lip gloss sevmem, yapış yapışlığından nefret ederim ama dudaklarımın büyük görünmesinden de vazgeçemem...O zaman şu yöntemi de kullanabilirsiniz; lip glossu rujunuzu sürdükten sonra dudaklarınızın ortasına biraz sürmeniz yeterli olacaktır. Böylelikce dudaklarınızın tamamına sürmeden de o dolgunluğu elde etmiş olursunuz.

Gelelim benim lip gloss ve lip gloss formunda olan renkli likit rujlarıma...
(Fotoğraftaki sıralamaya göre anlatılmıştır)
  • The Balm, Balm Shelter, Pin-Up Girl: Buram buram çilek-kiraz karışımı kokuyor, içerisinde SPF 17'de barındırıyor.Dudakları hafif kiraz tonunda renklendiren, rahatsız edici yapışkanlık hissi vermeyen, havuzda & denizde tercih ettiğim bir lip gloss.Gratisten bulabilirsiniz.
  • H&M Lip Gloss, Lotus Flower: Kurabiye gibi mis gibi kokusu var.Ama yapısını hiç sevmediğim, sürünce dudaklarımı cayır cayır yakan bir lip gloss, bu nedenle dudaklarımın tamamına uygulamam mümkün olmuyor.Rujumu sürdükten sonra dudaklarımın orta kısmına az bir miktar uygulayarak bu şekilde kullanıyorum, bir daha almayacaklarımdan.
  • Carla Make Up Professional: Kokusu, tadı herhangi bir özelliği olmayan lip gloss.Parlak, simli yapısıyla dudaklarımı dolgun göstermeyi başarıyor.Tabii yapışkanlık hissi hat safhada olsa da görüntüsünü seviyorum.
(Fotoğraftaki sıralamaya göre anlatılmıştır)
  • Rimmel London, Apocalips, 101 Celestial: Tasarımı pırlanta, kristal formunda olan bir lip lacquer. Gül kurusu tonlarında, dudakta asla yapışkanlık hissi yapmayan, simli simli durmayan, günlük hayatta en çok kullandığım renkli likit rujum.Yapısı renk verme açısından çok yoğun.Kalıcılığı da çok iyi olması tercih etmem de önemli bir faktör.Dudaklarımı kurutup, pütür pütür görünüm de yaratmıyor.Daha ne olsun!Aşığım buna<3Watsonslardan bulabilirsiniz.Unutmadan bir de şunu eklemeliyim kokusu biraz tuhaf, koku hassasiyetiniz varsa uzak durun derim ama benim için problem değil bu.(:
  • Flormar, Color lip lacquer, 06 Party Pink: Rose Gold kapağıyla sade-şıklardan kendisi.Açıkcası internetten online aldığım için yapısını bilmiyordum ve yapışkan, parlak, gloss tarzında bir ürün gelecek zannediyordum.Fakat...Geldiğinde bir de ne göreyim...O yapısı, o rengin güzelliği...Kremsi ve aşırı yoğun yapısı var, sanki ruju eritmişler gibi.Kalıcılık hat safhada.Meyveli hoş bir kokusu da var.Ve ruju eritmişler gibi yapıya sahip olduğu için dudakta parlak durmuyor, normal ruj sürmüşsünüz gibi duruyor.Dudaklarımı da kurutmuyor.Rengi ise tam bir barbie pembesi, koyu pembe, daha doğrusu fuşya!
  • Flormar, Precious Lip Gloss, LF45: Mosmor ambalajına ve rengine kapılıp, çok hoşuma gitse de kullanamayacağımı düşünerek almıştım.Ama Flormar yine beni şaşırttı...Dudağıma sürdüğümde öyle güzel bir ton aldı ki.Aslında fotoğrafta da görüldüğü üzere mor-lila lakin dediğim gibi dudakta çok tatlı bir lila-pembe tonunu alıyor.Yapışkanlığı ve parlaklığı yok.Kalıcılığı normal.Yapısı diğerleri kadar yoğun değil biraz daha sıvı, dolayısıyla da dudaklarımı kurutmuyor.Böyle değişik renkleri seviyorsanız bakın derim.
  • Cecile, Long Kisses, 11: Tam bir kan kırmızısı hatta bordo, likit ruj.Dudakta kuruduktan sonra matlaşıyor.Kokusu yok ama dudağa sürünce ağızda tuhaf bir tat bırakıyor.Bunun haricinde bu likit ruj da bildiğiniz mat rujlar gibi.Renk vermesi 2. ya da 3. katta daha başarılı oluyor.Kalıcılık çok yüksek ama bir süre sonra dudakta pul pul görüntü oluşuyor.Dudaklarımı biraz da kurutuyor.Ama minnak ve tatlı tasarımıyla çantaya atmalık likit rujlardan, diğer renklerini daha çok seveceğimi umuyorum.

Benim lip glosslarım ve renkli likit rujlarım bunlardı...1 lip gloss 1 de renkli likit ruj seçecek olsam onlar şunlar olurdu; The balm, Balm shelter lip gloss & Rimmel london apocalips lip lacquer 101 celestial :)
Sizin favori lip gloss ve renkli likit rujunuz hangisi?Yukarıdakilerden kullanıp memnun kaldığınız veya kalmadığınız ürün varsa yorum olarak yazarsanız sevinirim :)

Şarj edilebilir diş fırçalarına dair doğru bilinen yanlışlar

Manuel diş fırçası şarj edilebilir diş fırçası kadar iyi temizler!

Yanlış.  İlk kullanımdan itibaren şarj edilebilir diş fırçaları manuel fırçalara oranla  2 kat daha fazla plak temizler. Bu özellik dişlerinizin yalnızca dış görünümü için değil, sağlığı için de oldukça önemli. Plak, dişin dış kısmını kaplayan bakteri tabakasıdır. Bakteriler yediğimiz yiyeceklerdeki şekerle beslendikleri için, zamanla asit oluştururlar. Bu nedenle bakterilerin diş yüzeyine yerleşmesi, diş ve diş eti hastalıklarının en önemli sebeplerinden biridir.

Oral-B’nin elektronik fırçalarının tamamında fırça başlıkları yuvarlak olarak tasarlanmıştır. Bu yenilikçi tasarım sayesinde her dönüşte farklı bir açıyla dişin tüm yüzeyinin temizlenmesine olanak sağlar. Küçük boyutuyla her bir dişin yüzeyine ve diş aralarına rahatlıkla ulaşabilir.

Şarj edilebilir fırçalar yalnızca ağız ve diş sağlığı konusunda problem yaşayan kişilere tavsiye edilmektedir!

Yanlış. Oral-B’nin yaptığı bir anket çalışmasında, katılımcıların %39’unun ancak dişleriyle ilgili herhangi bir problem yaşadıktan sonra şarj edilebilir diş fırçası kullanmaya başlayacaklarını belirttikleri görüldü.

Ağız sağlığında tedaviden çok koruma yöntemi izlenmesi tavsiye edilmektedir. Çünkü dışarıdan yapılan herhangi bir müdahale, ne kadar iyi olursa olsun kendi dişinizin sağladığı rahatlığı ve fonksiyonelliği sağlamaz. Dişleri korumanın en önemli yolu, ağız ve diş problemlerinin bir numaralı sorumlusu olan plak tabakasını ortadan kaldırmaktır. Şarj edilebilir diş fırçaları, plak temizliği konusunda manuel diş fırçalarından %100’e kadar daha fazla etkilidir. Plak, yapışkan bir madde olduğu için diş fırçanızdan da ayrılması zordur. Bu nedenle diş hekimleri ortalama 3 ayda bir diş fırçanızı yenilemeniz gerektiğini söylüyor.

Şarj edilebilir diş fırçası da kullanıyor olsanız, 3 ayda bir fırça başlığı  değişimini gerçekleştirmek durumundasınız. Oral-B, elektronik diş fırçanızı kolayca yenilemeniz için değiştirilebilir başlıklarla size sunuyor.

Nasıl bir diş fırçası kullanıyor olursanız olun, diş fırçalama süreniz aynı olduğu için aynı etkiyi yakalayabilirsiniz!

Yanlış.  Diş hekimleri, dişlerinizi günde en az iki kez, 2 dakika fırçalamanızı öneriyor. Ancak yapılan araştırmalar ve klinik deneyler, dişlerinizi 2 dakika şarj edilebilir diş fırçalarıyla fırçalamanızın çok daha etkili sonuçlar almanızı sağladığını gösteriyor. 

Şarj edilebilir diş fırçaları diş yüzeyine zarar verir!

Yanlış.  Yukarıda bahettiğimiz anketin bir başka ilginç sonucu da, anket katılımcılarının %5’inin şarj edilebilir diş fırçasının diş yüzeyine zarar verdiğini düşünmesi. Oral-B’nin şarj edilebilir diş fırçaları, basınç göstergesi sayesinde diş fırçasını dişinize çok fazla bastırdığınızda çalışmasını durduruyor.

Tüm şarj edilebilir fırçalar aynı özelliktedir!

Yanlış.  Herkesin diş yapısı birbirinden farklı. Bu nedenle Oral-B kullanıcılarına birbirinden çok farklı özelliklere sahip farklı şar edilebilir diş fırçaları sunuyor. Hassas dişetleri için, farklı büyüklükteki diş aralıkları için ya da sararmış dişleri beyazlatmak için birbirinden farklı bir çok diş fırçası modeli bulunuyor.

Detaylı bilgi almak için videoyu izleyebilirsiniz. Ürün alternatiflerini görmek için tıklayınız. 

KAYNAK: www.uplifers.com

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

13 Kasım 2015 Cuma

Flormar Terracotta Brush-On Pure Peach

Flormar'ın ürünlerini çok kaliteli buluyorum, siz de anlamıştırsınız artık :)
 Bugün yine severek kullandığım bir ürünü olan Terracotta allığı ile sizlerleyim.
Diğer ambalajlarına göre, bu allığın ambalajı son derece kaliteli ve şık, tıpkı bir MAC allık ambalajını andırıyor. İç kısımda küçük bir aynası olması da artı bir özelliği. Gayet kullanışlı olan ambalajını geçip ürünün detaylarına geliyorum.


Bendeki tonu 48-Pure Peach.
Daha çok kış mevsimine yakıştırsam da yaz/kış farketmeden canım ne zaman isterse kullanıyorum.
Turuncu, şeftali, kiremit tonlarının karışımı olan ama yanakta çok abartı durmayan, doğal duran bir ton.Hatta ilk gördüğümde çok koyu duruyordur diye düşünmüştüm fakat tene uygulandığında çok daha güzel bir hal alıyor.
Mat ve kadifemsi bir yapısı var.
Kalıcılığı ve pigmentasyonu son derece başarılı.
Flormar'ın en çok satan allıklarından birisi.
Fiyatı 32TL civarlarında.
Allık arayışlarındaysanız, buna bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Essence Sheer & Shine Ruj ve Uzun Süre Dayanıklı Ruj

Merhabalar!!
Daha önce Essence markasının ürünlerini kullanmıştım, hala da kullanıyorum.
Fakat rujlarını hiç kullanmamıştım.
Denemekten zarar gelmez diyerekten 2 tane rujunu attım sepete...
O zaman geçelim incelemeye...

Öncelikle Sheer & Shine Serisinden aldığım rujuyla başlayalım...
Renkli kapaklı tatlış ambalajları var, ve çok sağlam.Çantanıza atsanız bile kapağının açılıp bütün çantayı ruj yapma riski yok.
Renk vermeleri düşük, daha çok bu rujların özelliği, parlaklığı ve nemlendirip, dudağı pürüzsüz göstermeleri.Bende zaten testerlarını denediğimde renk vermelerinin düşük olduklarını gördüm, ama yapıları o kadar şahaneydi ki hemen almalıyım dedim.
Renk vermesi hiç yok diyemem sakın yanlış anlaşılma olmasın, uygulamaya göre, görünen rengi veriyor, yoğun yoğun sürerseniz yani.Ama ben sür-çık bir ruj aradığım için bu çok hoşuma gitti.
Bendeki 12 numaralı Candy Love isimli olanı.Bu seride tam 13 renk bulunuyor...
Günlük, pembemsi & nude, biraz da parlak ve uygun fiyatlı ruj arıyorsanız işte bu o!Çok güzel bir kokusu olduğunu da söylemeden geçmeyeyim...Fiyatı 7,50 TRY



Diğer ruj ise Uzun Süre Dayanıklı serisinden...

Dış görüntüsü simsiyah, sadece orta kısmında ruj ile aynı renkte olan ince şerit var.

Sade-Şık ve yine bu ruj da son derece dayanıklı ambalaja sahip.

Renk vermesi yoğun, saatlerce dudaklarımı renklendirirken nemlendiriyor.Yani yapısı da yumuşacık haliyle.
Çok da tatlış bir kokusu var. Bendeki 07 numaralı Natural Beauty isimli olanı.
Kahverengi ve pembenin harmanlanmasıyla çok güzel bir gül kurusu tonu ortaya çıkmış.
Fiyatı 8,50TRY

Essence'in rujlarından anladığınız üzere ben çok memnun kaldım...Kendime uygun tonlar buldukça da alırım, bu fiyata bu kalite olacağını tahmin edemezdim :)

12 Kasım 2015 Perşembe

Avon Glimmerstick Eyeliner ve Rival De Loop Eyeliner Göz Kalemlerim

Merhabalar!!
Sizlere Avon ve Rival De Loop'un çok benzediğini düşündüğüm göz kalemlerini anlatmak istedim, umarım hoşunuza giden bir yazı olur.
O zaman Avon'dan başlayalım...

Avon'un "Glimmerstick Eyeliner" kalemleri yıllar yıllar önce bittikçe aldıklarımdandı.Neredeyse bağımlılık haline getirmiştim ve sürekli kullanıyordum.Fakat daha sonra göz kalemi kullanma olayına baya ara verdiğim için bu güzellikler de bir köşede unutulmuş kalmış...
Gelelim göz kalemlerinin yapılarına...
Yapısı, sürümü o kadar yumuşak ki, gözünüzün üzerinde kayıp gidiyorlar.
Yumuşaklığına rağmen bir o kadar da kalıcı ve akma problemi yaratmıyorlar.
Göz içlerine de sürülmeye uygunlar.
Hala kullanmadıysanız, çevrenizde de Avon satan birisi varsa denemeli ve neden bu kadar sevdiğimi anlamalısınız...
Tek kötü yanları çok çabuk bitiyorlar maalesef ki... Bendeki renkleri; Soldaki, Blackest Black / Sağdaki, Majestic Plum 
Siyah her zaman tercihimdir fakat bu mor tonundaki renk de çok hoşuma gidiyor.Ben morum diye bağırmıyor, siyaha dönük bir mor!

Fiyatları 12-13TL civarlarında değişiyor.

Sıra Rival De Loop'da...
Rossmann'da gezinirken tesadüf eseri Rival De Loop'un "Long Lasting Eyeliner" göz kalemini görünce merak edip satın aldım.
Bu göz kalemi de Avon'unki gibi asansörlü yapıda.Ve Avon'un göz kalemleriyle birebir aynı diyebilirim.
Yapı olarak ve sürüm olarak gayet başarılı bir göz kalemi.Yumuşacık, gözün üzerinde kayıp giden yapısı var bu kaleminde.
Göz içine sürmeye uygun.Kalıcılığı çok güzel, asla akma yapmıyor.Bendeki rengi 01 Black / yani siyah.


Avon'un göz kalemlerinden tek farkı ve artı özelliği, çok çabuk bitmiyor.
Ve daha uygun, 6 TL gibi bir fiyatı vardı.

Avon'a ulaşamayanlar çok da üzülmesin, eğer yakınlarınızda Rossmann varsa bu göz kaleminden edinebilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Note Full Coverage Liquid Concealer

Merhabalar!!
Son zamanlarda Time Balm'dan bile çok kullandığım, elimin çok sık gittiği, kullanıp memnun kaldığım bir concealer yani kapatıcıdan bahsetmek istiyorum.

Ürün ismi gibi Full Coverage Liquid Concealer yani tam kapatıcılık, örtücülük sağlayan likit kapatıcı.
Sade ama şık familyalarından kendisi.Uygulama kısmı fırça şeklinde.Bu nedenle uygulaması çok kolay ama tabi yine parmaklarla ya da concealer fırçasıyla dağıtmak gerekiyor.

Gelelim sevdiğim özelliklerine;
-Kapatıcılığı gerçekten başarılı olup, isminin hakkını vermesi
-Kapatıcılığının yanı sıra aydınlık bir görünüm de vermesi
-Çok sıvı gibi görünen yapısı olsa da göz altlarına uyguladıktan sonra kadifemsi yumuşacık bir hal alması
-Göz altlarındaki çizgilere dolmaması
-Bütün gün gözaltımda duruyor olması(pudrayla sabitleyip kullandım hep bu yüzden de olabilir)
-Argan yağı ve soya proteinleri içerdiği için hem gözaltında leke oluşmasına karşı olması hem de nemlendirici olması.




Tek sevmediğim özelliği oldu, o da...Ağız kısımlarında tıpaları olur ya bu tarz ürünlerin.Maalesef benimkinin tıpası sürekli çıkıyor, yani ağız kısmı bozuldu, bu yüzden biraz bol ürün geliyor, dikkatli kullanmam gerekiyor.

Bir de benim yaptığım bir yanlış oldu...Numarasını 02 Beige aldım, 01 İvory alsam tam olurmuş.Bu ton da uydu uymasına ama bir de 01'i denemek istiyorum.Onu da alıp yorumlarımı yine sizlerle paylaşırım...

Bu 2 şey haricinde favorim oldu kendisi, siz de kapatıcı arıyorsanız bakın derim.
Fiyatı 25TL, Watsonslardan bulabilirsiniz.

11 Kasım 2015 Çarşamba

Parlak ve ipeksi saçlar için önemli ipuçları

Yıpranan saçlarınızın eskisi gibi parlak ve ipeksi olmasını sağlamak için bu adımları izleyin...


Saçınızı günde 2 kere tarayın
Kulağa çok basit gelse de saçınızı günde 2 kere taramanız, saç derisindeki dolaşımı etkileyecektir. Bu da saç uzamasını tetikler, saçınızın genel beslenmesine iyi gelir.Hiç bir maliyeti olmayan canlandırıcı bir masaj için saçınızı günde 2-3 kez tarayın.

Soğuk su ile durulayın
Soğuk su ile yıkanmaktan çekiniyor musunuz?Soğuk su canlandırıcıdır, dolaşımı tetikler ve mat saçlara iyi gelir.Sıcak su saç derinize zarar verip, saçınızın mat ve kuru olmasını sağlar.Saçlarınızı durularken soğuk su ile yaparsanız bu işlemi, saçınızın daha parlak, daha canlı olmasını sağlarsınız.Ve hızlı uzadığını da göreceksiniz.
Önce krem uygulayın daha sonra şampuan kullanın
Yoksa siz bu ufak hileyi bilmiyor muydunuz?Bu yöntem saçınızı korumak için çok etkilidir. Saçınızı şampuandan önce kremleyerek hem daha fazla nemlenmesini hem de daha parlak olmasını sağlarsınız. Ayrıca böylelikle kremin saçınıza ağırlık yapmasını ve daha çabuk yağlanmasını önlemiş olursunuz.
Haftada 2 kez saç maskesi uygulayın
Saçlarınıza uygun saç maskesini bulduktan sonra zaten uygulaması elbet kolaydır, ama yine de bu adımı atlayıp, saçına maske yapmayanlar çok.Maske krem gibi değildir.Formulleri daha yoğun ve etkilidir.Bir de kendinizin yapabileceğiniz saç maskeleri var...Benim en sevdiğim avokado ve bal maskesi;
Bu maske en iyi saç maskelerinden birisidir.Saçınızın yumuşak ve ipeksi olmasını sağlayıp, onu besleyerek parlaklaştırır. Peki nasıl mı hazırlayacaksınız?Yarım avokado ve 2 yemek kaşığı bala ihtiyacınız var.Bir kaşık yardımıyla malzemeleri iyice karıştırıp, nemli saça uygulayın. 15-20 dakika beklettikten sonra durulayın.
Boyalara ve yüksek sıcaklıklara dikkat
Saç boyalarının saç sağlığına zarar verdiğini biliyorsunuz zaten. Eğer illa ki boyatmak zorundaysanız, ya da boyatıyorsanız yukarıdaki maskeyi, bakımı düzenli yaparsanız problemler en aza inecektir.
Ayrıca kurutma makinası, düzleştirici, maşa gibi cihazları da aşırı kullanmamaya çalışın.İlla bunları da kullanıyorsanız kullanmadan önce saçlarınıza mutlaka ısı koruyucu spreyler, ürünler kullanmaya özen gösterin.Böylelikle saçınızın ısıyla direk karşılaşmasını engellemiş olursunuz.Daha sonrasında tekrar maske ve bakımları yaparsanız, zararı onarabilirsiniz.

İyi beslenmek
İyi beslendiğiniz zaman bu mutlaka dış görünüşünüze yansır. Söz konusu saçımız olduğunda, yediklerimiz anında mineral, demir, çinko ve magnezyum eksikliği olarak güçsüz saç foliküllerine yansır ve saçlarımız mat, kuru, çatlak çatlak olmasına neden olur. Bu yüzden dengeli ve çeşitli beslenme çok önemlidir.

Peki demir, sülfür, omega-3, folik asit ve potasyum hangi besinlerde bulunur?
Sülfür:Brokoli, Pırasa, Kuşkonmaz, Ananas ve Hindistan Cevizi.Bu yiyecekler bedenin kolajen ve keratin üretimini artırıp bedendeki toksinlerin atılmasına yardımcı olur.
Demir:Her zaman yeşil yapraklı sebzelerden yemelisiniz.Ayrıca Mercimek, Hindi ve Tavuk da iyi bir seçenek olabilir.B vitaminlerini metobalize edip saçımıza demir taşımasına yardımcı olurlar. 
Omega-3 Yağ Asidi: Kuru yemiş ya da yağlı balıkları sever misiniz? Bu besinleri tüketmeyi unutmayın, çünkü yağ asidi eksikliği saçın mat ve kuru olmasına neden olur.
Potasyum: Kabak, Mantar, Su kabağı, Kavun ve Kivi tüketebilirsiniz. Ayrıca Somon ve Yoğurtta da potasyum vardır. Eğer beslenme düzeninizde potasyum eksikliği varsa, tırnaklarınız güçsüzleşir ve saç dökülmeleriniz artar.
Folik Asit: Beslenme düzeninize nohut, mercimek, pirinç veya buğday gibi tahıllar ve portakal veya narenciye meyveleri eklemek için daha fazla beklemeyin! Folik asit eksikliği, demir eksikliğinin yanı sıra anemiye de neden olabilir, bu da saç dökülmesine neden olur. 

Herkese parlak ve ipeksi saçlar dilerim, uygulamayı unutmayın sakın :)