Himalaya Herbals ürünlerini inceleme

Merhabalar!!
Uzun süredir kullandığım ve artık sizlere de anlatmam gerektiğini düşündüğüm ürünlerle sizlerleyim.
Öncelikle Himalaya Herbals markasından birazcık bahsedeyim.Hindistan menşeili cilt ürünleri, diş macunları, saç şampuanları vs üreten bir markadır.Paraben, SLS/SLES, fitalat içermeyen formülleri var.Yani bizleri doğallıkla buluşturan bir marka.Bu nedenle ben de neden olmasın diyip, denemek istedim.O zaman gelelim kullandığım ürünlerine...


Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Sıvısı; normal ve yağlı ciltler için olduğu için cildimin yağ dengesini yerine getiren bir ürün oldu.Her sabah yüzümü bu jel ile yıkıyorum, kurutmadan, tahriş etmeden, güzelce cildimi temizleyip arındırıyor.Cildim yağlı olmasına ragmen çok çabuk kuruyup, pul pul soyulmalara da meyilli, fakat bu yüz temizleme jeli öyle bir sorun yaratmadı, 2 aydır güvenle kullanıyorum.
Fiyatı da 12TL civarlarında.


Arındırıcılı Neem özlü scrub; yine bu ürün de normal ve yağlı ciltler için.Aslında ara sıra sivilcelenme problemi yaşadığım için peeling, scrub tarzı ürünler kullanmayı sevmiyordum hatta kullanmayı bırakmıştım artık.Cildimi de tahriş ediyorlardı.Fakat bu ürünü de denemek istedim ve attım sepete.İyi ki de almışım diyorum.Neden mi?Çünkü cildimi öyle güzel arındırıyor ki, hayran kaldım.Siyah noktaları, gözenekleri derinlemesine temizliyor.Haftada 2-3 kere kullanırsanız siz de etkisini görürsünüz.En çok sevdiğim yanından birisi de her ne kadar yağlı da olsa cildim maalesef ki çok hassas ve hemen tahriş olmaya yatkın, az önce de bahsettiğim gibi.Ama bu peeling asla cildimi tahriş etmedi, içerisindeki minik yumuşak peeling tanecikleri, ve geri kalan kremsi yapısı cildime çok iyi geldi.Temizlerken de besliyor yani.
Tabii bu ürünün etkili olmasındaki bir diğer faktör de ürünü ellerimle uygulamıyorum, silikon ped ile uyguluyorum, bu nedenle de daha iyi temizlemiş olabilir.Bu ürünün de fiyatı tam hatırlamasam da 15TL olması lazım.

Tazeleyici & temizleyici tonik; tonik arayışlarında olduğum için ve diğer ürünlerinden memnun kaldığım için almayı tercih ettiğim tonik oldu.İçerisinde alkol bulunmaması almamda en büyük faktör oldu.Çünkü diğer kullandığım toniklerde dikkat etmeden gidip alkollü olanları alıp, yüzüm cayır cayır yanarak, gözlerim yanarak kullandığımı bilirim :( Ama şu zamana kadar kullandığım  en sevdiğim tonik oldu.Cildimi yakmayan yapısına bayıldım.Sabah akşam cildime uyguluyorum ve tazelendiğini hissediyorum.İçerisindeki limon özlerinin bulunması da gözeneklerin sıkılaşmasına azcık da olsa etkili olduğunu da düşünüyorum.Fiyatı da 12TL civarlarındaydı.

Benim Himalaya Herbals deneyimim bu şekildeydi, bir de arındırıcı neem özlü maskesini aldığım zaman tamam olacak lakin hiç bir gratiste bulamıyorum :(
Her neyse lafı epeey uzattım, ama siz de farkettiyseniz bu markayı çok sevdim ve memnun kaldım.Hiç bir ürünü cildimi tahriş etmedi, siz de cilt bakım ürünü arayışındaysanız bu markaya bir bakın derim, sıkılmadan okuduğunuz için çoookk teşekkür edip, kaçtım! :)

Yorumlar

Popüler Yazılar