Translate

31 Ekim 2015 Cumartesi

Sivilce tedavisi için Clindoxyl Jel

Merhabalar!!
Çoğu kişi sivilcelerden dolayı mağduriyet yaşıyor, bende dahil.
Sivilcelerimi geçirmek, onlardan kurtulmak için bir çok krem, jel vs. ürün denedim.Diğerlerini de sizlerle vakti geldikçe paylaşacağım.
Bugün en sevdiğim, en memnun kaldığım ürünle başlamak istedim.



Clindoxyl jelin, öncelikle içeriğinden biraz bahsedeyim sizlere... 
Deri altında bulunan sivilcelerin tedavisinde etkili olan Clindoxyl, bu sivilceleri yüzeye çıkarmadan deri altında tedavi eder. 


  • Clindoxyl jeli günde tek doz kullanıyorum, üzerinde de yazdığı gibi.
  • Genellikle akşam yatmadan önce temizlediğim cildime uygulamayı tercih ediyorum.
  • Jeli ince bir tabaka halinde tüm yüzüme uyguluyorum.
  • Yüzünüzde biraz gerginlik ve kuruluk yaratabilir fakat benim cildim kuru olmadığı için böyle birşeyle karşılaşmadım.
  • Ama dikkat etmeniz gereken bir başka husus var, jeli sürdüğünüzde kaşlarınıza ve saçlarınıza değdirmemeye dikkat edin, beyazlatma gibi bir özelliği var bu yüzden dikkatli kullanmanız iyi olur.
Düzenli kullanımda gerçekten etkisini göreceksiniz.Tavsiye ettiklerim, kullandıktan sonra gerçekten çok memnun kaldılar.


Bu jel antibiyotik özelliğinde olduğu için daha çok tedaviye yönelik.Ve kullandığımda cildimdeki yağın dengelendiğini de gördüm.

Eczanelerden 30 TL'ye satın alabilirsiniz ya da bir cilt doktoruna yazdırabilirsiniz.Zaten genellikle cilt doktorlarının önerdiği kremlerden birisi Clindoxyl.
Okuduğunuz için teşekkürler :)

30 Ekim 2015 Cuma

Avon Big False Lash Volume Maskara

Merhabalar!!
Yaklaşık bir haftadır kullandığım maskarayı sizlere anlatmak için yeterince gözlemlediğimi düşünüyorum.
Açıkcası uzun süredir Avon'dan alışveriş yapmıyordum, elimde olan bir kaç maskarasını kullanıyordum.Ama takip ettiğim kadarıyla sürekli yenilikler yapmaya devam ediyordu.Bu yüzden öncelikle kendilerini tebrik etmek gerek.

Gelelim maskaraya, dış görüntüsü sade ama şıklardan.Fırçası plastik değil, kıllı.Aslında fırçasının pek bir özelliği yok, görünüm olarak.Tombul ama sade/klasik görünümde bir maskara :)
Yapısı ilk sürdüğümde baya sıvı gibi gelmişti bana, ama daha sonra kullandıkça alıştım.
Kirpikleri dolgunlaştıran gerçekten güzel bir maskara diyebilirim.
Tek katta bile kendisini gösteriyor.Ayrıca bu maskarayı kullanırken kirpik kıvırıcısı kullanmaya da gerek duymuyorum.
Kirpiklerde biraz ağırlık yapıyor yapısı yoğun olduğu için ama çok rahatsızlık vermiyor.Harika dolgun, takma kirpikler görünümü için bu maskaraya bakın.

Bence güzel bir maskara, siz denediniz mi?Okuduğunuz için teşekkürler...

29 Ekim 2015 Perşembe

Cilt bakım rutinim

Merhabalar!!
Cildini şımartmayı sevenleri böyle alalım.Çünkü şimdi ben de sizlerle cilt bakımımı paylaşacağım.
Bu fotoğrafı bir yerden tanıyor olabilirsiniz o da bir önceki yazmış olduğum yazıdır :D
Gelelim konumuza, eğer bebeksi cildinizin olmasını istiyorsanız tabii yapmanız gereken sadece istemekle yetinmek değil, bunun için bir şeyler yapmaktır ve bu da cilt bakımıdır.Ama yanlış anlaşılmasın sadece kremlerle olacak iş değil bu içerden de vücudumuzu güzel beslemeliyiz.Yine lafı uzatıyoruumm, o zaman öncelikle cilt tipimden bahsedip daha sonra hemen benim cilt bakım rutinime geçelim.
Cildim karma/yağlı ve sivilcelenmeye epey müsait, yani bazen pürüzsüz bir cildim varken bir anda sivilce basabiliyor.Ve yağlı olmasının yanı sıra çok hassas kurumaya da epey meyilli.Aşırı kurutucu ürünler kullandığım zaman pul pul soyulup, dökülüp, kuruduğunu gördüğüm günler de oldu.


Gelelim rutinime, her sabah yüzümü sadece suyla değil temizleme jeliyle yıkarım.Yoksa temizlendiğini hissedemiyorum.Bu aralar(2 aydır)Himalaya Herbals'ın yüz temizleme jelini kullanıyorum.
Daha sonra haftada 2-3 kere peeling/scrub yapıyorum.Aslında Himalaya Herbals'ın ürününü kullanmadan önce peeling işini bırakmıştım, çünkü kullandığım ürünler cildimi tahriş etmekten başka bir şey yapmıyordu fakat bu neem özlü scrubla baya iyi anlaştık.


Tabii bu yüzüme kullandığım ürünleri uygulayı ellerimle değil, bu mor silikon ped ile yapıyorum, ürünün daha hakkını vererek kullanmak için bu tarz pedler ya da fırçalar kullanılması gerektiğini düşünüyorum, siz de deneyin, o zaman ne demek istediğimi anlayabilirsiniz.Çünkü ürünlerin etkisini resmen 2-3 kat arttırıyor.

Yüz yıkama işlemlerim bittikten sonra mutlaka cildimi toniklerim, çünkü temizlenen, gözenekleri açılan cildime kirlerin hemen dolmasını istemem ya da kir kalıntısı kaldıysa bir de tonik geçmek iyi geliyor yani.Yine Himalaya Herbals'ın toniğini kullanıyorum.

Cildim yağlı diye asla ama asla nemlendirici kullanmamazlık yapmıyorum.Çünkü aslında yağlı ciltler de neme ihtiyaç duyar, hatta eğer ihtiyacı olan nemi vermezseniz, yağlanması daha da artar.Ama nemlenmiş olan cildinizin yağ dengesinin daha normale döndüğünü gözlemleniz mümkün.Ama maalesef çoğu insan bunu bilmez ve "amaan, cildim zaten yağlı bir de krem sürüp iyice yağlandırmayayım" düşüncesine kapılır.Fakat dediğim gibi cildinize uygun nemlendirici bulursanız, cildinizi nemlendirirken yağlanmamasını da sağlayabilirsiniz.Ben nemlendirici olarak 2 ürün tercih ediyorum; Neutrogena visibly 
clear yağsız nemlendirici ve garnier'ın esas bakım serisinden karma/yağlı ciltler için nemlendiricisi.Neden 2 tane diyecek olursanız Neutrogena'yı yazın kullanmayı, Garnier'ı da kışın kullanmayı tercih ediyorum.Çünkü Neutrogena hafif cildimi yakıyor, yani serinletiyor, mentollü gibi :P bu nedenle yazın daha iyi gidiyor.Garnier ise aslında yaz-kış gidecek bir ürün ama ben kışın kullanmayı tercih ediyorum.

Cildimizi de nemlendirdiğimize göre aslında cilt bakımımız tamamdır.Çünkü yaşım henüz 20 olduğu için, anti-aging(yaşlanma karşıtı) kremler, serumlar, göz kremleri kullanmaya henüz başlamadım, cildimi de şimdiden alıştırmak istemem.Bu nedenle benim için bu kadarcık bakım yeterli oluyor.

Tabii gün içerisinde serinlemek, cildimi tazelemek istediğimde bir de gül suyu kullanıyorum.Pamuk yardımıyla tonik olarak da kullanabilirsiniz ya da fotoğraftaki gibi spreyli şişe olanını alıp ara sıra yüzünüze fıs fıs sıkabilirsiniz.Hatta ben makyaj yapacağım zaman makyaj süngerimi bile bu gül suyunu sıkarak ıslatıyorum, süngerimi öyle kullanıyorum.Gül cildimiz için en doğal ve en güzel bakım maddesi aslında.Osmanlı zamanında bile haremdeki kadınların güzelliğinin sırrı güldür, gül suyudur.Bu nedenle gül suyunun yeri bende ayrı, fakat gül sularınızı muhafaza etmeye dikkat edin aksi takdirde çok çabuk bozulup, kokusu dayanılmaz hale gelebiliyorlar.

Mediwell'in dudak bakım kremi ile hepinize veda ediyorum, bir sonraki yazıda görüşmek üzere, umarım herkes için faydalı bir yazı olmuştur...

Himalaya Herbals ürünlerini inceleme

Merhabalar!!
Uzun süredir kullandığım ve artık sizlere de anlatmam gerektiğini düşündüğüm ürünlerle sizlerleyim.
Öncelikle Himalaya Herbals markasından birazcık bahsedeyim.Hindistan menşeili cilt ürünleri, diş macunları, saç şampuanları vs üreten bir markadır.Paraben, SLS/SLES, fitalat içermeyen formülleri var.Yani bizleri doğallıkla buluşturan bir marka.Bu nedenle ben de neden olmasın diyip, denemek istedim.O zaman gelelim kullandığım ürünlerine...


Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Sıvısı; normal ve yağlı ciltler için olduğu için cildimin yağ dengesini yerine getiren bir ürün oldu.Her sabah yüzümü bu jel ile yıkıyorum, kurutmadan, tahriş etmeden, güzelce cildimi temizleyip arındırıyor.Cildim yağlı olmasına ragmen çok çabuk kuruyup, pul pul soyulmalara da meyilli, fakat bu yüz temizleme jeli öyle bir sorun yaratmadı, 2 aydır güvenle kullanıyorum.
Fiyatı da 12TL civarlarında.


Arındırıcılı Neem özlü scrub; yine bu ürün de normal ve yağlı ciltler için.Aslında ara sıra sivilcelenme problemi yaşadığım için peeling, scrub tarzı ürünler kullanmayı sevmiyordum hatta kullanmayı bırakmıştım artık.Cildimi de tahriş ediyorlardı.Fakat bu ürünü de denemek istedim ve attım sepete.İyi ki de almışım diyorum.Neden mi?Çünkü cildimi öyle güzel arındırıyor ki, hayran kaldım.Siyah noktaları, gözenekleri derinlemesine temizliyor.Haftada 2-3 kere kullanırsanız siz de etkisini görürsünüz.En çok sevdiğim yanından birisi de her ne kadar yağlı da olsa cildim maalesef ki çok hassas ve hemen tahriş olmaya yatkın, az önce de bahsettiğim gibi.Ama bu peeling asla cildimi tahriş etmedi, içerisindeki minik yumuşak peeling tanecikleri, ve geri kalan kremsi yapısı cildime çok iyi geldi.Temizlerken de besliyor yani.
Tabii bu ürünün etkili olmasındaki bir diğer faktör de ürünü ellerimle uygulamıyorum, silikon ped ile uyguluyorum, bu nedenle de daha iyi temizlemiş olabilir.Bu ürünün de fiyatı tam hatırlamasam da 15TL olması lazım.

Tazeleyici & temizleyici tonik; tonik arayışlarında olduğum için ve diğer ürünlerinden memnun kaldığım için almayı tercih ettiğim tonik oldu.İçerisinde alkol bulunmaması almamda en büyük faktör oldu.Çünkü diğer kullandığım toniklerde dikkat etmeden gidip alkollü olanları alıp, yüzüm cayır cayır yanarak, gözlerim yanarak kullandığımı bilirim :( Ama şu zamana kadar kullandığım  en sevdiğim tonik oldu.Cildimi yakmayan yapısına bayıldım.Sabah akşam cildime uyguluyorum ve tazelendiğini hissediyorum.İçerisindeki limon özlerinin bulunması da gözeneklerin sıkılaşmasına azcık da olsa etkili olduğunu da düşünüyorum.Fiyatı da 12TL civarlarındaydı.

Benim Himalaya Herbals deneyimim bu şekildeydi, bir de arındırıcı neem özlü maskesini aldığım zaman tamam olacak lakin hiç bir gratiste bulamıyorum :(
Her neyse lafı epeey uzattım, ama siz de farkettiyseniz bu markayı çok sevdim ve memnun kaldım.Hiç bir ürünü cildimi tahriş etmedi, siz de cilt bakım ürünü arayışındaysanız bu markaya bir bakın derim, sıkılmadan okuduğunuz için çoookk teşekkür edip, kaçtım! :)

28 Ekim 2015 Çarşamba

Saç Bakım Rutinim

Merhabalar!!
Bugün 2 aydır düzenli olarak kullandığım hatta bazılarını 2 aydan da fazla kullandığım bir rutinim haline gelmiş olan saç bakımımdan bahsetmeye geldim.


Şampuan olarak Avalon Organics'in mango terapili, derin nemlendiricili şampuanını kullanıyorum.İnce telli, sönük saçlarım için gayet güzel hacimlendirme sağlayan ve dolgunlaştıran şampuan oldu kendisi.Nemlendirme özelliği gerçekten derinlemesine, fakat nemlendirirken saçı yağlandırıp ağırlaştırmıyor.Çünkü benim saçlarım aynı zamanda da yağlı, fakat bu şampuandan sonra yağlanması bile düzene girdi diyebilirim.Daha önce sizlere Zigavus'un sarımsak özlü şampuanından da bahsetmiştim bazı özellikleri benzer ama kokusu falan ağır bastığı için bence Avalon'un şampuanı daha önde.Ve çok da bereketli, 2 aydır ve hala kullanıyorum daha yarıya bile gelmedim.Siz de denemek isterseniz instagramdan @avalonorganicks 'i takip edip ulaşabilirsiniz.tıktık


Gördüğünüz gibi saç kremi kullanmıyorum, saç kremleri saçlarımı ağırlaştırdığını düşünüyorum ve onun yerine duştan sonra besleyici ürün uygulamak daha mantıklı geliyor bana.

Ve daha önceki yazımda da bahsettiğim Swissco tarağı kullanıyorum, saçlarımı kırmadan, yolmadan, kolaylıkla taramamı sağlıyor.


Duştan/banyodan sonra saçlarıma önce Schwarzkopf'un sıvı saç kremini kullanıyorum, bu sıvı saç kremlerinin her çeşidini kullandım, severek de kullanmaya devam ediyorum, saçlarımın kolaylıkla taranmasını sağlıyor ve bakım yapıyor, üstelik saçlarım kuruduktan sonra elektriklenmesini de önlüyor.Daha sonra eğer saçlarımı fön makinası ile kurutacaksam yine Schwarzkopf'un got2b guardian angel isimli ısıya karşı koruyucu spreyini sıkıyorum saçlarıma ve öyle kurutuyorum.Bu ürünü sadece fön makinası kullanırken değil saçlarımı düzleştirmeden önce, maşa yapmadan önce de kullanıyorum, böylelikle saçlarımın yüksek ısıdan korunmasını sağlıyorum.Ve en son kurutma işlemi de tamamlandıktan sonra Loreal Paris Elseve'nin mucizevi bakım yağını kullanıyorum.Bu ürünü de saçlarım kuruyken kullanmayı daha çok seviyorum, saçlarımın parlak görünmesini sağlıyor ve elektriklenmesini önlüyor.

Benim saç bakımım bu şekildeydi, buraya kadar sabrederek okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım faydalı olmuştur, sizin de saç bakımında olmazsa olmaz dediğiniz ürününüz var mı? :)

27 Ekim 2015 Salı

Makyaj fırçalarımı nasıl temizliyorum?

Merhabalar!!
Bugün makyajda çok önemli bir konuyla sizlerleyim.
Makyaj yapmayı her kadın çok sever ama sıra fırçaları yıkamaya/temizlemeye gelince, bir adım geri atarız.Bu aşama bize sıkıcı gelir ve tembellik yaparız.Ama aslında makyaj yapmayı sevdiğimiz kadar da makyaj fırçalarımızı temizlemeliyiz.Hatta yağlı/karma, akneye meyilli citler daha çok özen göstermeli bu konuya.Çünkü makyaj fırçaları en çok bakteri üretmeye yatkın ortamlardan birisidir.Bu nedenle bence bu konuya bir kulak verin derim ;)

  • Peki ben nasıl temizliyorum fırçalarımı?

Her gün olmasa da hafta da 1 gün yıkayarak temizlemeye çalışıyorum.Yıkarken de kendi şampuanınızı ya da herhangi bir şampuanı kullanabilirsiniz.Ben Dalin'in şampuanını kullanıyorum.Ardından da her fırçayı bir kağıt havluya sarıp kurumasını bekliyorum.


Bunun dışında ben fırçalarımın kurumasını beklemek istemiyorum, günlük nasıl temizleyebilirim derseniz o zaman da sizlere hemmen şu ürünleri gösteriyorum;
Birincisi MAC Brush cleanser, fırça temizleyici, ikincisi ise daha uygun fiyatlı olan Flormar Brush cleanser, fırça temizleyici.
İkisi de gayet başarılı ürünler.Fırçanıza döküp sadece kurumasını beklemeniz yeterli, beklemeniz yeterli derken lafın gelişi söyledim tabi hemen uçup, kuruyor.Bu yöntem daha pratik tabii :)
Fiyatları ise MAC:40 TL, şuradan alabilirsiniz, tıktık
Flormar:10 TL, şuradan alabilirsiniz, tıktık


Fırçalarımızı bu şekilde temizleyebiliriz, fakat bir de makyaj süngeri temizliği var :)
Ben makyaj süngerimi bu tarz ürünlerle değil de kalıp sabunla temizlemeyi tercih ediyorum ve tembellik yapmadan her kullanımdan sonra mutlaka yıkıyorum.Çünkü süngerle ten ürünleri uyguluyoruz ve kirliyken tekrar uygulamak hiç ama hiç istemiyorum, bu nedenle her kullanımdan sonra yıkıyorum.

Yıkarken de yüz için olan kalıp sabunları kullanıyorum, böylelikle mis gibi temizlendiğini düşünüyorum, daha içime siniyor yani :)

Okuduğunuz için teşekkürler :)