Flormar bohemian dream koleksiyonu

Merhaba güzellikler!!
Bugün sizlere Flormar'ın Bohemian Dream isimli yaza özel çıkarttığı koleksiyonundan, yaz bitmeden bahsetmek istedim.Ve dikkat bu yazı bol görsel içeriirrr !! :P

Öncelikle ambalajların tasarımlarına bayıldığımı belirtmek istiyorum.Tam bir etnik, bohem havası yaratmışlar.
Ben tüm koleksiyonu almadım, sadece merak ettiklerimi ve ihtiyacım olanları aldım :)







Gelelim bende bu koleksiyona ait neler almışımm :)
Puffy Blush isimli allığından hemen attım sepete, allıklara karşı koyabilmeyi kim başarabilmiş ki :)
Bendeki rengi:02 Hippie Fest 
Capcanlı ve çok tatlı bir pembe.Yanağa uyguladığımızda doğal bir pembelik katıyor. Ve kalıcılığı muhteşem sabah sürün akşam yine aynı şekilde yanağınızda oluyor bu allık.Allığın yapısı kremle pudra arasında.Pigmentasyon yani renk verme açısından da gayet başarılı bir ürün. 



Yapısından dolayı da asla tozutmuyor.Ayrıca bu allığı yanaklarınıza uyguladığınızda üzerine highleter/aydınlatıcı uygulamanıza gerek kalmıyor.
Bu aralar Flormar'da indirim olduğu için ben bu allığı 7,50TL gibi çok ama çok uygun bir fiyata aldım.Normal fiyatı da 24,90TL.

Extreme Color Lip Lacquer serisinin gloss şeklindeki rujları.Gloss gibi durduğuna bakmayın bildiğiniz ruj gibiler.Yapıları gayet yoğun, renk vermeleri oldukça başarılı, ve öyle simli glosslar gibi değil.Bendeki rengi:06 Party Pink
Kokusuna da bayıldım, durup durup kokluyorum :)
Ayrıca  kalıcılıkları da gayet iyi.
Fiyatı yine indirimde olduğu için 5TL civarındaydı, normalde de 16,90TL.

Koleksiyonun bir diğer ön plana çıkan ürünü Color Liner isimli renkli eyelinerları.

Bendeki renkleri alttaki resme göre üstteki 05 Feel By The Moon, alttaki 04 Flower Guitar. Eyelinerları da pigment yönünden oldukça başarılı.Ve kalıcılıkları çok iyi.Hatta elimden silerken zorlandım bile.Renklerin canlılıkları harika, ben bayıldımm.
Fiyatları indirimde 4,80TL'ye aldım normal fiyatı da 15,90TL.
Evet canlarım benim Bohemian Dream koleksiyonundan aldıklarım bunlardı, flormar alışverişimde sadece bu koleksiyona ait ürünler almadım başka ürünler de aldım onları da sizlerle paylaşacağım.
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar