Zigavus sarımsaklı şampuan

Hepimiz saçlarımızı severiz ve dökülmesini istemeyiz. Sağlıklı uzun saçlar her bayanın en büyük hayalidir.
A vitamini, B1-B6 vitamini, çinko folat, beta-karoten, kalsiyum, demir, kaffeik asit, potasyum, fosfor, selenyum, niyasin, kumarikasit, gereniol ve birçok yararlı organik madde bu sarımsaklı şampuanın içinde bulunuyor.
Ve bu şampuan sadece eczanelerde satılıyor. Saçder doktorları tarafından önerilmektedir.
Ben açıkcası eczanelerde satıldığı için ve saçder tarafından önerildiği için epey güvendim. Hemen denemeye başladım,1 aydır kullanıyorum ve gelelim gözlemlerime...

İnce telli olan ve bazı sebeplerden dolayı dökülen, epey seyrelen saçlarımı, kalın telli ve gür yapmayı sağladı.Başarılı bir ürün.
Saçlarım uzun olduğu için uzunluğuyla ilgili birşey söyleyemiyorum.Saç tellerimi kalınlaştırdığı sanırım için hafif sertleştirme de gözlemledim.
Ve kokusuyla ilgili yorumum da şöyle, kullanınca kesinlikle sarımsak kokmuyor saçlarım, normal şampuan gibi bi kokusu var... 
Teşekkürler Zigavus.
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar