Rimmel london kapatıcılarım

Merhabalar canlarım!!
Ben bugüne kadar Rimmel London'un 2 tane değişik kapatıcısını da kullandım. Bir tanesine aşık oldum bittikçe alıyorum. O hangisi derseniz; Match perfection. Diğeri ise günlük makyajlar için ideal normal bir kapatıcı, Wake me up. Haydi gelelim açıklamalara :)


  • Match Perfection: 2si 1 arada, hem kapatıcı hem de aydınlatıcı. Benim timebalm'dan sonra en sevdiğim kapatıcım. Sıkarak çıkıyor ürün, sürme kısmı kendiliğinden fırçalı/kıllı ama parmaklarla yedirmek gerekiyor.Kapatıcılığı ortanın üzerinde.Ve çok güzel aydınlatıyor. Gün içerisinde topaklanma veya çizgilere dolmamasını istiyorsanız pudranızla sabitlerseniz tamamdır. Bir deneyin derim, memnun kalacaksınız. Ben yine bitirdim bilmem kaçıncı kez yenisini alıcam, indirimde stokluyorum hatta:) Fiyatı 15TL olması lazımdı...

  • Wake me up: tüp şişede, lipgloss gibi sünger uçlu sürme aparatı var. Yine bunu da parmaklarla yedirmek gerekiyor. Çok fazla kapatıcılık vermiyor. Ama günlük makyajlarımın favorisi. yine bu da aydınlık görünüm veren hatta içinde miniminicik pırıltılar olan bir kapatıcı. Ürün fazla sıvı olduğu için yoğunlaştırmak açısından üzerinden pudrayla geçip sabitliyorum ben. Günlük makyajlar için, hafif, ideal, pratik bir kapatıcı. Fiyatı 12-13TL olması lazım...


Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar