Mediwell ile tanışalım

Bugünki gelen kargom, mediwell 'in deneyip yorumlamam için yolladığı şirin mi şirin ürünlerdi. Çook teşekkürler :)

Gelelim kutunun içindekileree :)
  • 4 adet şirin ötesi dudak bakım kremi vardı. Muzlu, çilekli, kavunlu, tutti furittili çeşitleri var. Kokuları harika meyve kokuyorlar. Ve ürünlerin yapısı yumuşacık, sürümü kolay. Hemen denedim tabiki dayanamayıp. Dudaklarımı yiyesim geldi kokuları o derece müthiş. Doğal oldukları herhallerinden belli yani.Eczanelerden çok uygun fiyata satın alabilirsiniz :) Nemlendirmesi gayet başarılı.
  • Ateş düşürücü serinletici jel bant; mentolün serinletici rahat etkisi ile ateşin düşürülmesine yardımcı oluyor. 8 saate kadar da soğutma etkisine sahip. Ve cilde zarar vermiyor. Ürünün içeriği de çok doğal olduğu için gözüm kapalı kullandım.Tabi baş ateşimin olduğu zaman kullandım ve gerçekten de etkiliydi.
  • Migren terapisi serinletici jel bant; yine bu ürün de ateş düşürücü serinletici jel bant gibi.Baş ağrım tuttuğunda denedim, gözlemledim.Ve bu ürün de kesinlikle başarılı.
Ben ihtiyaç durumunda bu ürünlere tekrar yönelirim.Çünkü gerçekten etkililer, sizler de denemelisiniz bence :)


Gelenler böyleydi. Ürünlerin içeriklerinin temiz olması benim gönlümü fethetti ve onayımı aldı. Sonuçta bitkisel içerikli ürünlerden zarar gelmez. Ne varsa doğa anada var değil mi:) 
http://www.mediwell.com.tr/

Yorumlar

  1. Dudak bakım kremlerini gerçekten merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller denemenizi tavsiye ederim ♡♡

      Sil
    2. Bende merak edenler için çekilişimde bu dudak bakım kremlerinden hediye edicem şanslı takipçime :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar