Maybelline Affinitone Tüp Fondöten

Merhabalaarr!! Bugünde sizlerleyim, yeni yazımla sizlere misafir oluyoruz tekrardan :) Maybelline affinitone serisinden devam ediyorum ama bu defer tüp şişe fondötenden bahsedeceğim ♡
Maybelline Affinitone tüp fondöten
Normalde diğer cam şişedeki fondöteni kullanıyordum ve duydumki bu tüpte olanları daha kapatıcıymış. E bende durur muyum? Durmam. Hemen aldım. Gerçekten de öyle. Bu tüptekiler daha yoğun kapatıcı. Yapısı daha sıvı, hatta su gibi. İlk açınca dedim ki bu ne, bu kapatmaz. Ama bir sürdüm harika kapatıyor. Cildim de parlama da yapmadı, gün boyu da kalıcı. Ayrıca içerisinde E vitamini var.Cildimi besliyor da :) Bendeki ton 14 Creamy Beige. Tonumu yine tutturamasam da ben çok memnunum. Kesinlikle siz de memnun kalacaksınız eminim ;) Fiyatı da ben indirimde bunu da 10TL'ye kapmıştım. Normal de de 20TL olması lazım. Hem bir damlası tüm yüzünüze yetiyor hemde hafif ama yoğun kapatıcı yapısıyla sizin güzel bir gün geçirmenizi sağlıyor ♡ Sağlıkla kalın, umarım faydalı olmuştuurr 《《

Yorumlar

  1. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Maybelline ürünleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar