Maybelline Affinitone fondöten

Merhabalar, umarım hepinizin keyifleri iyidir. Beni soracak olursanız, ben de gayet iyiyim. Ama şu sıcak havalar biraz beni daraltmıyor değil.
Konumuz Maybelline affinitone 24 saat kalıcı cam şişede olan fondöteni.
O20 Cameo rengi bana biraz pembemsi kaçsa da severek, günlük kullandığım fondöten.
Kapatıcılık normal seviyede.
Yüzde ağırlık yapmayan çok hafif duran bi fondöten. 
İçerisinde 19 faktör güneş koruyucu etkisi de var. 
Kalıcılık 24 saat olmuyor maalesef, kusma yapıyor, cildim yağlı olduğu için gün içerisinde pudralamam ya da peçeteyle fazlalığı almam gerekiyor. Ama onun haricinde günlük makyajlarımda severek kullandığım fondötenim👍 
15TL'ye indirimde kapmıştım bunu :)
Şuan da bayram indirimi olduğu için, gratis & watsons bakabilirsiniizz :) ♡

Yorumlar

Popüler Yazılar