Flormar makyaj bazı

Merhaba güzellikler!! Fondöten uygulamadan önce baz uygulamayı unutmuyoruz değil mi??Makyaj bazının ne olduğunu, önemini kısaca anlatayımm.
Makyaj bazları sayesinde cildimiz nemlendirilmiş olur ve fondötenin cilde direk etki etmesini engeller, makyajın daha aydınlık, canlı görülmesini sağlar. Baz deyip geçmeyin, bir kere deneyin farkı göreceksiniz.
Mesela baz kullanırsanız cildinizin fondötene reaksiyon göstererek sivilce oluşturmasını vs de engelleyebilirsiniz.
Ayrıca makyaj bazı kullanarak makyajınızın tüm gün cildinizde sabit durmasını sağlayabilirsiniz, artı olarak da renklerin(göz makyajı mesela) daha belirgin şekilde görünmesini sağlıyor.

Benim makyaj bazım Flormarınki. 
Pompalı şişede, şişenin mekanizması çok güzel. Kullandıkça yukarı doğru çıkıyor. Böylelikle ne kadar kaldığını da görebiliyoruz. Ve mesela dipte ürün kalmış da olmuyor, ürünün hiç bir zerresi israf olmuyor. Ben kendisini çok seviyorum. 
Cildimi nemlendirmesi, aydınlatması harika. Makyajımı tüm gün boyunca güzelce taşıyor. 
Üstelik sadece 1 pompa tüm yüze yetiyor.
Fiyatı da 30TL.  😊 Bi deneyin derim👍

Yorumlar

  1. Bu aralar uygun fiyatlı baz arıyordum, süper oldu benim için bu post :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, işinize yaramasına sevindim, siz de memnun kalırsınız umarım :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar