Devaevi.com'la tanışalım

Merhabalar bugün sizlere internetten güvenle alışveriş yapabileceğiniz bir siteyi tanıtmak istiyorum. Eczane markalarının hemen hemen hepsini bulabileceğiniz bir site. Üstelik kargo sistemleri de çok hızlı. Ve ürünlere o kadar özen gösteriyorlar ki her şeyi tek tek paketleyerek özenli kargoluyorlar. Peki o zaman siteyi hemen sizlerle paylaşayım ; Devaevi :)
Bana yolladıkları güzel şirin kargomu da sizlerle paylaşmak isterim... Bakalım neler yollamışlar?

Tek tek anlatacak olursam:
  • Wartner'in ayak bakım seti; içerisinde ayak bakım losyonu, ayak masaj yağı, ayak banyo tuzu, ponza taşı, tırnak törpüleme seti, ayak şekilli sabun. Kesinlikle şipşirin bir set bayıldım :)
  • Babe'nin tam boy güneş sonrası losyonu. Özellikle benim gibi beyaz tenliler için güneşe maruz kaldıktan sonra epey iyi olacak bir ürün, deneyip tekrar yorumlayacağım :)
  • Babe'nin Yüz için yağsız güneş koruyucu SPF50 içeren kremi. Mat, parlak olmayan bir görünüm sağlar. Suya karşı dayanıklıdır. Yağlı ve akneli ciltler içindir. Bakalım deneyip tekrar yorumlayacağım :)
  • Babe Soothing micellar gel yani makyaj ve kalıntılarını derinlemesine temizleyen jel. Sabun içermeyen formülü var. Bunu da deneyip tekrar yorumlayacağım :)
  • İpana pro-expert, florürlü diş macunu. Bu klasik diş macunlarından zaten ara-sıra kullanmışlığım var, kullanılabilir ama çok aman aman beyazlattığını görmedim :)
  • Ve bissürü testerlar :)

Benim kargom bu şekildeydi ve çok memnun kaldım. Üstelik bu firmada 99TL üzeri siparişlerde kargo ücretsiz. Ürünlerin hepsi %100 orjinaldir. Eczane markası alacağınız zaman bu siteye bakabilirsiniz, hem çok uygun fiyatlar hem de müşteriyle son derece güzel ilgileniyorlar.
Ulaşmak için yukarıda verdiğim internet sitelerine girebilirsiniz ya da instagram üzerinden ulaşabilirsiniz.
e-mail: info@devaevi.com
Tel:0212-551-10-11

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar