Alix Avien top allık

Merhabalar
İlk makyaj malzemelerimizi unutmayız asla değil mi?Ben unutmuyorum yani öyle söylemeliyim.
İlk oldukları için bende yerleri ayrı oluyor. Atmaya da kıyamıyorum.
Bu allık benim ilk allığım.
Bendeki numarası 130. Açınca kapağında aynası olan yuvarlak kutuda tatlış bişi yahu bu. Kendisini aşırı sevmemin nedeni de malum kendisi ilklerimden olduğu için.
İçerisinde kahverengi ve pembe toplar var. Ben fırçayla uyguluyorum. İsterseniz sünger ile de uyguluyabilirsiniz. Çok tatlı bir bronzluk katıyor yanaklara. Çok fazla renk veren bir ürün değil. Ama dedim ya yeri bende ayrı ve hala bitmedi tabi topları küçüldü daha büyüktü.
Fiyatı 45 TL. :))
 ♡¤♡¤♡¤♡

Yorumlar

  1. Güzel bir ürüne benziyor top allığı severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama dediğim gibi çok renk vermiyor, hafif tonda allık severseniz bakın derim:))

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor top allığı severim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar