Translate

26 Haziran 2015 Cuma

Güneşli günler dosyası

Merhaba güzelliklerr!!!
Malum yaz aylarındayız...Denize, havuza gidiyoruz ve tabikii haşlanmak istemiyoruz. Benim gibi beyaz tenli olanlar bu acının ne demek olduğunu bilir. Hatta ben 50 faktörlük koruyucu kremler sürdüğüm halde yine de haşlanmayı başarıyorum. Sanırım cildim beyaz ve derimin ince yapılı olmasından dolayı.


Ben 2 yıldır yüzüme Sebamed'in 50 faktörlü çok yüksek koruma içeren güneş kremini kullanıyorum. 
Kendisinden gayet memnunum. Yüzümü çok güzel koruyor öyle sık sık tazelemek de gerekmiyor ama ben yine de her denize ya da havuza girip çıktıktan sonra yüzüme tekrar sürmeyi tercih ettim. Ben bu kremi internetten 23TL gibi çok uygun bir fiyata almıştım.

Vücudum için ise bu sene de Benri'nin parabensiz olan 50 faktörlük olan güneş koruyucusunu aldım. Paraben içermemesi beni fethetmişti  fiyatı da epey uygun olunca alayım dedim. Koruyuculuğu güzel ama kesinlikle sık sık tazelemeniz gerekiyor. Gratislerde bulabilirsiniz 17TL gibi bunun da çok uygun bir fiyatı vardı.


GELELİM GÜNEŞLENDİKTEN SONRAKİ İŞLEMLERE....



Evet, eğer canınız yanıyorsa, güneşte yandıysanız, yapmanız gerekenler çok basit...
Gratislerde satılan bu Cabana Sun isimli güneş sonrası aloe veralı jeli alıp direk uygulamak... Tüm vücudunuza sürdüğünüz anda zaten epey rahatlayacaksınız.Mükemmel bir serinlik veriyor, cildi yatıştırıyor ve bronzluğunuzu daha uzun günler koruyor. Bunu tabi güneşlendikten hemen sonra sık sık yani saatte 1 falan sürerseniz epey etkisini görürsünüz. Fiyatı 11TLydi.
YA DA ciddi yanıklarınız mı oluştu? O zaman size tavsiye edebileceğim bir başka şey var o da Silverdin krem. Eczanelerde bulabilirsiniz. Tüm yara ve yanıklarda en etkili krem...


Okuduğunuz için teşekkürler umarım faydalı olmuştur. Güneşi hafife almayın ve önleminizi alın derim güzellikler, güzel günler sizinle olsun ♡ :))

4 yorum:

  1. Bende beyaz tenliyim ve cok sikinti cekiyorum Iki güneş kremini de alip denicem bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebamed kesinlikle harika 2 yıldır tercihim o canım inşallah sende memnun kalırsın:)

      Sil
  2. Merhabaaa! Blogunu yeni kesfettim ve bayildiim! Bu yazinda cook güzelmiş bana da bekliyorum :) kisacasiherseyburada.blogspot.com :)

    YanıtlaSil